Efter-bilden

Det var ganska skoj det där, det var ett gäng med norska hårfrisörskor som skulle lära sig att klippa lite tuffa frisyrer. Vi hårmodeller blev placerade vid varsin spegel. Alla såg helt normala ut, inga modeller där inte. Men vi blev hela tiden kallade för modeller och det kändes ju häftigt. Jag hade nog längst hår och min frisörska verkade bli lite nervös över det.



Jag blev nog ganska så nöjd trots att luggen är rosa, den ska tydligen försvinnna efter tre tvättar. V har inte gjort slut med mig ännu heller, vilket är ett gott tecken. Jag fick äta på Max Vasagatan och var överlycklig för det. Frågade V om vi inte kan gifta oss där, men han tycker inte att det är någon bra idé. Ringde syrran sen och berättade att jag nu har kortare hår än henne, det gläder henne. Måste ta mig till Västertorp nån dag i veckan och packa ihop mina prylar som är kvar där.

Kommentarer
Postat av: Josse

Nej men jag måste säga att det var en förträfflig frisyr! Minus den rosa luggen men som du sa, den kommer tvättas ur. Jag hade knallgrön lugg när jag var hårmodell och det försvann fortare än kvickt!



Västertorp är mina hoods ju.

Postat av: www.tingelig.blogspot.com

Takk for den kjempekoselige kommentaren på bloggen min; den var både overraskende og innmari hyggelig!! :D

2008-10-04 @ 20:44:33
URL: http://www.tingelig.blogspot.com
Postat av: sanna

Fan vad snygg frilla! Du passar ju skitbra i den!!! Är du nöjd? KRAM!

2008-10-04 @ 22:25:29
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: sanna

God morgon! Hmm...inflyttningsfest, vet inte om det blir nå sånt. Min lägenhet är ju så liten, får la ser hur de blir. Kan ju ha en minifest! Ni måste ha en, är nyfiken på å ser er ny lya! Här hemma regnar det och blåser storm å jag som ska stå ute....brrrr. Haft en bra helg?

2008-10-05 @ 07:17:33
URL: http://susenlusen.blogg.se/
Postat av: T

coolers!

Det klär dig systra mi!

/T

2008-10-05 @ 17:39:03
URL: http://skonmiljo.blogspot.com
Postat av: Frickan

Har inte hängt med på några dagar märker jag. Apballt!

2008-10-06 @ 17:43:21
URL: http://bagarberta.blogg.se/
Postat av: M

Jag tycker att den rosa luggen är som grädden på moset! Vill också ha rosa hår..:-( På fredag gör jag cornrows iaf!:-) En halv mohawk, typ.. Bävar lite. Kommer kanske göra ont..? Inte håröm, men iaf.. Ett mönster specialdesignat för mig skare bli.:D



Idag har jag o masse-Mats varit såå effektiva! Tvättat soffklädsel, bytt sängkläder (vågar inte berätta hur länge sedan det var sist), köpt (Blocket) och installerat en bänkdiskmaskin som våran gamla säckade ihop i torsdags; och hängt in kläder som dräller överallt mm. Mycket lite skolarbete har det blivit, tyvärr.. Men jag hör av mig så snart jag känner mig mogen, om hjälp.



Åker hem till Dalom över 18/10. Cellprovning+visning på Zornmuseet 16/10. Kalas m "familjerna" och släkt under helgen. Orkar jag, så får jag väl styra upp något här sedan, kanske. Annars något på tu man hand, du å ja?:-)



Nu måste jag rosta ett gäng mackor - förnöjsamhetens hunger kommer över mig, nyduschad och i väntan på att lägga mig i nya sängkläder. Mmm..



Natti platti!

Krams

2008-10-07 @ 22:52:58
Postat av: endumen

Jag inbillar mig också att det gör ont att göra cornrows, men det är det nog värt. Måste verkligen få se det.



Hittar gärna på något på tu man hand. Har oftast inte så mycket planer. Allt blir bättre när vi flyttat, då blir det cykelavstånd. Då kan jag komma och ringa på när ni minst anar det.

2008-10-08 @ 07:20:59
URL: http://endumen.blogg.se/
Postat av: M

Perf!

2008-10-08 @ 22:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback