morgon igen..

jag vaknade alldeles för tidigt. halv sju. har verkligen försökt att somna om, men det har inte gått. så nu har jag klivit ur sängen och bäddat och äter minituggor av min yoghurt med musli och honung. ska sen ta en dusch och efter det gå till skolan igen. vore det inte så varmt hade jag kunnat sitta här hemma, men det är just nu 25 grader utanför mitt fönster.

känner mig inte alls bättre idag. trodde att lite sömn skulle göra susen, men jag känner mig lika rutten idag som igår. får väl se om det händer nåt uppiggande idag. ett litet besök av nån jag tycker väldigt mycket om kanske. men man ska inte hoppas för mycket.

hoppas att allt känns lite bättre på måndag eftermiddag. då är det ju över. för den här gången iaf, och kansek för alltid. hoppas på det bästa.

ja, jag ska ta tag i mitt liv nu. dagens liv. men vad sjutton ska jag göra för att ens få energi att orka gå till skolan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback