Chips

Jag är sådär trött så att mina kinder är heta och mina ögon simmiga. Fötterna är dock tröttast. Idag har jag jobbat på hemtjänsten. Det var trevligt. Alltid trevligt. Fick bara gå till snälla tanter och gubbar idag. Lovely. Så har jag varit på Max fredag och lördag. Det funkar bra. Det är kul, men såklart börjar det synas vilka som är goda och onda. Jag anser att två utav killarna som är passchefer är maktgalna. Dessutom röker båda två och jag tål det inte. De kan ju utan förklaring bara försvinna när man står där helt utan växel. Den ena är värre än den andra, men jag hoppas att han visar upp en lite bättre sida inom kort annars måste jag nästan prata med restaurangchefen. Vet man inte var saker finns, har ingen koll på hur man räknar kassan, måste röka hela tiden och ger order till medarbetare för att man själv måste gå ut för att röka, då anser jag att man inte har något där att göra. Men det är ju bara jag.

Jag är orkeslös just nu och väldigt hungrig. Fast jag har precis ätit. Behöver nog en massa protein. Tror att protein är bra. Vill trycka i mig en påse chips, men det är väl mest kolhydrater. Vet inte riktigt vad jag är sugen på. Väntar på att ett paket med korv ska tina. Går nog och köper chips så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback