Trött men lycklig

Jag har haft en bra dag som började på Max. Jag har smackat ihop hamburgare som jag vet inte vad. Sen åkte jag till Gullmarsplan och träffade Johan. Kul att se honom igen.

Pratade med syster när jag kom hem och då verkade hon positiv till att ha Johan här om han har jobb. Ja, då kan hon ju helt enkelt inte neka.

Just nu är jag mest bara trött och väntar på att reklamen ska ta slut. Jag ser på Grey's. Hade hoppats att Andreas skulle ringa idag, men det har han inte gjort. Jag kunde ju ha ringt själv också förstås, men jag är för trött för att ta tag i något just nu.

Imorgon blir det sovmorgon. Lovely! Jag börjar jobba först kl. 17. Ska träffa Johan igen på dagen. Håller på att planera en resa till Östersund igen nästa helg även fast jag egentligen inte har råd. Nu ska jag återvända till teven.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback