Dumpad

Jag sitter här och luktar svett och sömn i min Moore-tshirt som jag fick när jag vek ut mig för ett par år sedan, eller nej, jag har snott den.

Idag roar jag mig med att leta bostäder på internet. Går inte så bra. Ska jobba tre timmar lite senare på hemtjänsten. Bra sätt att få tiden att gå, men jag drömde i natt att en tant hade kissat ner sig totalt. Det var ingen vacker dröm.

Den 6:e börjar äventyret på Max i Hammarby Sjöstad. Är mest glad över att få något att göra, men skäms konstant och önskar inget hellre än att bli mos av kraschande flygplansdelar. Föreställer mig att det är ett ärofyllt sätt att dö på. Se bara på Donnie Darko eller Mitt liv som död.


Kommentarer
Postat av: Patrik

Ryck upp dig älskling! vaddå "dumpad"? Vem har du snott moore-tishan av f'resten? ;) Pussar!

2006-10-25 @ 21:48:02
Postat av: Linnea

Dumpad av världen..

2006-10-26 @ 08:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback