Svar

1. Put your music player on shuffle.
2. Press forward for each question.
3. Use the song title as the answer to the question even if it doesn´t make sense.

NO CHEATING!

Will it be ok?
Automatic stop (Jag tänker tolka det som ett ja. Det kommer att bli bra automatiskt.)
How are you feeling today?
Libertine (Fri helt enkelt)
How do your friends see you?
I'll follow you tonight (Jag är ett mähä som bara följer med. Eller så kan jag vara nån som ställer upp.)
Will you get married?
I M (det kanske var ett litet för självständigt svar för att jag ska bli gift.)
What is your best friend's theme song?
You talk way too much (Haha! Men är det jag som pratar för mycket eller min bästa vän? det beror ju på vilken vän vi ska applicera det på.)
What is the story of your life?
I miss you (japp, jag saknar precis hela tiden, men vad vet jag ibland inte)
What was high school like?
Think twice
How can you get ahead in life?
I'm walking on sunshine (jag tolkar det som att jag kommer vidare bara jag håller humöret uppe)
What is the best thing about your friends?
Black Eyed (hur ska jag tolka det?)
What is tonight going to be like?
The kill (Jag tänker inte döda nån och jag hoppas att jag inte blir dödad. eller är det nu de kraschande flygplansdelarna kommer? Eller så bli det helt enkelt bara dötrist.)
What is in store for the remainder of this weekend?
Morning Bell (sovmorgon eller inte)
What song describes you?
Good Riddance (Time of your life) (det låter bra hursomhelst)
To describe your grandparents?
Romeo
How is your life going?
Leach (översättning Tack!)
What song will they play at your funeral?
Baby Borderline
How does the world see you?
Every you Every me
Will you have a happy life?
I'm sensitive
What do your friends really think of you?
Den feges lögn (Aj! Det gjorde ont. Så jävla feg och lögnaktig är jag väl inte. Eller?)
Do people secretly lust after you?
Erakes on (jag förstår inte)
How can I make myself happy?
Idioteque (Genom att vara en idiot? Bra!)
What should you do with your life?
Hands (Jag har vetat det hela tiden! Jag måste få göra något med händerna.)
Will you ever have children?
I'll follow you tonight  (följer man med nån hem vet man ju vad som händer sen och då blir det barn. Eller? jag tolkar det som ett ja. men vi får hoppas att det inte blir några oäktingar.)


Det är nog ganska så dumt att låta sin mediaspelare svara på såhär seriösa frågor, men lite kul är det förstås. Sen kan man ju tolka det lite som man vill. Nu ska jag gå och köpa en förlängningssladd så att jag kan koppla i mina högtalare i datorn, för så dålig musik har jag faktiskt inte här. Det är nån/några som har försett mig med både det ena och det andra konstiga som t.ex stum, fugazi och deftones.

Ha det gott, igelkott!

Kommentarer
Postat av: Tvättmaskinsbärarn

Roligt test! Måste testa själv nån gång men jag är rädd för att det blir typ Q: "What should you do with your life?", A: "Slave shall serve" eller nåt i den stilen. Känner mig btw skyldig till fugazi och deftones, bra skit.

2006-10-26 @ 13:47:40
Postat av: Patrik

är det så där man gör för att ta reda på sin framtid alltså? smidigt! Puss puss!

2006-10-26 @ 16:04:51
Postat av: Andreas

Det är iiinget fel på stum..

2006-10-26 @ 21:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback