löka!

Jag har inte fått på mig några kläder ännu idag. Jag är seg och smutsig. Jag ska snart duscha. Jag har spelat worms och ätit chips. Ska försöka att ta mig från Östersund imorgon. Idag blir det absolut inte. Jag ska nog gå och köpa Singstar jag också. Som Andreas har gjort.

Johan tycker att jag ska blogga i fyllan, men inte blir det nåt med det heller. För när jag blir full så blir jag oftast lite för full och då är jag nog inte kapabel till att blogga. Tur att jag inte är full alltför ofta. Inte så full. Nåväl. Det var väl ganska skoj i lördags ändå. Hade varit betydligt roligare om jag kunde minnas lite mer.
Nej, det blir nog inte så mycket mer sprit i mitt liv. Vin och öl funkar helt okej, men spriten dödar mitt guldfisk-minne och gör mig konstig och ledsen.

Tror att det är dags att börja söka jobb ordentligt den här veckan. Måste ha något att göra snarast. Vet inte vad som kommer att hända med mig annars. Kan inte riktigt se mig själv som arbetslös. Men nu när vi har fått en borgerlig regering ska det väl bli lättare att få jobb, eller? Allt kommer ju att bli mycket bättre. Eller? Det återstår att se. Duschen väntar.

Kommentarer
Postat av: I do not like bonds

Det vet väl du med att alliansens politik syftar till long run? :D Hinner det hända något inom några år har vi tur, men därefter.

2006-09-25 @ 12:36:20
Postat av: Andreas

Köp Svenska Hits. Vi sjöng Carola hela natten.

2006-09-25 @ 21:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback