återuppstånden

Hejje!
Ja, det är sant! Jag är tillbaka i internetvärlden och är här för att stanna i alla evighet. Men just nu har jag egentligen inte tid att skriva så mycket för jag måste faktiskt påta. Påt, påt!

Men jag vill, jag vill! Undrar vad som har hänt sen sist.. Det var vackert väder och jag fick lite fräknar och satt i nån park och läste Svenskan. Innan dess fikade jag med Andrea. Jag var också på picknick med min syster och Johan och jag träffade Matilda och Therese och gick på vernissage.
Sen blev det kallt och jag for till Ö-vik och hälsade på Andreas. Det var lugnt och skönt och vi var mest bara lyckliga, eller hur Andreas? Det kändes inte alls att det gått åtta månader sen vi sist sågs. Anna var här också och hälsade på en sväng. Det var mycket, mycket trevligt. Min älskade lilla Anna.
Har inte hunnit sakna syster så mycket sen hon flyttade för det har ändå varit fullt upp känns det som. Nu, så! Påt, påt!

image47
En lycklig Johan på sin lånepall lördagen den 14/4-07

Kommentarer
Postat av: Kejsar Nero

Du skulle ju posta en bild om dagen. Fortsätt med det.

2007-04-20 @ 21:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback