Ge mig!

image48
Idag har jag varit på Lilla Essingen mest hela dagen och sett när Matildas kläder blivit fotade. Josef och Alma fick äran att agera modeller. Riktigt snygga modeller. Jag är skitglad att jag fick vara med på ett hörn. Jag har ju tillverkat några saker som ska vara med i kollektionen. Hoppas att Matilda är nöjd med det jag gjort. Ska även bli kul att se fotografens bilder. De blir ju riktigt risiga med mobilkameran. Hade ju tänkt att jag skulle ta med mig digitalkameran bara för att det är så kul att fota lite, men det glömde jag såklart. Kan bero på att jag höll mig vaken till klockan fyra igår natt för att bli klar med påtningen. Sedan vaknade jag klockan sex och kunde inte riktigt somna om. Jag ska sova snart.

Har inte gjort så mycket sen jag kom hem. Halvsovit framför ett avsnitt av Lost och sett på finalen av Wild kids. Börjar inse mer och mer att jag måste ha en egen lägenhet. Ja, eller skaffa en sambo som tycker om att städa och har en egen dator. Jag har det jättebra med Kathy, men mitt rum känns inte längre som bara mitt eftersom Kathy tillbringar nästan mer tid här inne än vad jag gör eftersom hon sitter vid min dator och chattar. Skulle nog helst av allt vilja ha Maria som sambo. Det vore helt ultimat. Vi skulle antagligen slåss om vem som skulle få ta hand om disken. Närå!

Känns som det kommer att bli en extremt lång vecka. Jag jobbar 9.30-17 imorgon och resten av veckan så jobbar jag 11.30-21. Hela dagarna blir ju förstörda. Kommer inte att orka göra någonting mer än att jobba. Får försöka att komma upp tidigt på mornarna ändå så jag kan sitta vid datorn och söka lägenheter och spännande jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback