Happy happy joy joy!

Mitt humör är helt sjukt bra. Det har varit såhär ett bra tag nu. Jag trivs som bara den i Stockholm just nu. Syster håller på att plocka ihop sina saker för imorgon går det stora flyttlasset, jag är lite glad att jag jobbar så att jag slipper bära.

Jobbade idag och stod i köket och fick för första gången ta emot lite rosor. Härligt! Jag  kan, jag vill, jag ska!

Ringde och pratade med Anneli idag om den här lägenheten. Kanske tar Kathy och hennes kompis över den, eller så flyttar de till en femma i Vårberg. Kanske flyttar jag med. Eller kanske har Andrea något på lager.
 
Jag försöker komma på vad det är jag vill. Helst vill jag nog ha ett förstahandskontrakt. Och jag vill ju vara i Stockholm i sommar iallafall. Ja, jag vill nog stanna i Stockholm ett tag trots allt.

Imorgon försvinner internet. Syster ska flytta det med sig till Vårberg, så nu försvinner jag för ett tag. Det kommer att bli hårt, men ni vet ju var jag finns. Det finns ju telefoner som tur är.


Måste försöka att sova snart. Det har gått segt att somna de senaste dagarna, mitt goda humör gör så att jag inte har tid att sova. Jag vill ju bara vara vaken och spralla omkring.

image46
Bjuder på en riktig glad-bild. Charlie och jag på yran i somras. Härliga tider!


Kommentarer
Postat av: Andrea

va fint kort! ska vi ta en fika nån dag kanske?

2007-04-05 @ 20:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback