Snart helg juh!

Ja, det är ju så det känns när det är torsdagkväll. Det är bara en dag kvar på jobbet och sen får jag vara ledig i nästan tre hela dagar. Det är ju helt fantastiskt faktiskt. Jag hade tänkt se på lite Lost och Heroes och Greysan nu, men känner att jag är ganska så trött. Jag ska nog helt enkelt bara unna mig att sova. Det ska bli skönt det. Och inte har jag nån bild att bjuda på idag heller, för jag har jussom inte gjort något speciellt. Jag har bara stått i kassan på Max på Vasagatan sju och bara blivit tröttare och tröttare. Men samtidigt har jag varit lycklig och haft ganska så roligt. Men samtidigt så blir mina fötter lite ömmare och ömmare och det känns aldrig kul. Och det är så klibbigt på jobbet. Jag är helt klibbig av svett och flott så när jag ska gå hem skulle jag helst av allt vilja duscha på jobbet, för jag vill inte ta på mig mina privata kläder för då kommer ju även de att bli klibbiga. Men jag är lycklig ändå jag. För jag lever och har hälsan och allting är vackert. När jag gick hem från tunnelbanan med Regina i öronen så ville jag inte gå in i lägenheten. Det var så otroligt skönt att bara vandra längs gatan och se upp mot himlen. Kände att jag klarar mig hur bra som helst bara jag har mig själv. Och vet ni vad, det kommer jag ju alltid att ha, till den dag jag dör. Ja, jag är nog lite schizofren. Nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback