Dagens horoskop

"En lämplig dag att planera framåt. Du har det mesta under kontroll och är tämligen systematisk i ditt sätt att tänka."

Ja, idag måste jag bestämma mig. Pratade med Nabil i morse.

I det österländska horoskopet står det:"Gör inget du kommer att ångra."

Jaha, då blev jag helt plötsligt nervös igen.

Kan inte någon vänlig själ berätta för mig vad jag ska göra. Max eller Exchange finans. Vad skulle du välja?

Max:
+ Jag kan äta hamburgare varje dag och det är gott.
+ Högre lön.
+ Blir utbildad arbetsledare vilket kanske ser finare ut i cv.
+ Känner att jag blir starkare i kroppen eftersom det är fysiskt ansträngande och det känns bra.
+ Lediga dagar mitt i veckan.
+ Kan flytta var jag vill i hela Sverige och få jobba på Max. (Så småningom även utomlands. Kristiansand?!)
- Åka tunnelbana, otroligt trist och kostar pengar.
- Slitigt
- Bara ledig två helger av fem.
- Blir trött och orkar inte motionera.
- Onda fötter.
- Inte ledig när alla andra är lediga.

Exchange Finans:
+ Kan söka jobb medan jag arbetar.
+ Riktigt slött, vilket kan vara skönt när man egentligen är lite smyglat.
+ Cykla till jobbet.
+ Sparar pengar eftersom jag slipper köpa SL-kort.
+ Orkar ut och springa på mornarna
+ Skulle kunna vara vaken ganska så sent och dansa eftersom jag inte börjar förrän tio.
- Uttråkande som bara den.
- Icke utvecklande någonstans.
- Långa dagar som bara leder till mat och sömn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback