Jobbi jobbi

Jag har fortfarande inte bestämt mig. Äsch, jag blir kanske kvar här. Men just nu längtar jag till Jämtland. Eller egentligen längtar jag nog hem efter mina nya springskor, Nike-byxorna och Haglöfs-jackan. Jag är en sån otrolig tönt. Äsch! Jag blir kvar här. Jag kan sitta här och spela online-spel och blogga hur mycket som helst och samtidigt tjäna pengar. Det är inte dumt det. Det är bara att ringa till Nabil och meddela honom det. Han blir inte glad såklart, men vad ska jag göra åt det. Det är mitt liv. Bara jag inte blir tjock när jag sitter här. Men det borde jag ju inte bli om jag springer varje morgon och cyklar fram och tillbaka till jobbet. Jag är väl lite väl ytlig ibland alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback