Luckan

Fy!

Jag sitter hemma i Heden nere i källaren och fryser. Vaknade klockan sju i morse och blev utskälld av mamma som absolut propsade på att jag skulle sova längre. Jag är så usel på att sova på mornarna. Det spelar ingen roll att det är sent, sent när jag går och lägger mig. Ja, för sent blev det eftersom jag efter Luckan träffade en Magnus som vi hade här på fest på nyår. Och tur var kanske det. Vi satt på broräcket och snackade och då ringde Anna och ville komma och överlämna min nyckel. Så då fick hon göra det. Helt akut var det visserligen inte eftersom jag ju fortfarande inte har åkt till Sthlm. Jag höll Siljansnäs-rövarna sällskap en bit på vägen. Idioter! Ringde David när jag kom hem för han var full som ett ägg och hade badat i Storsjön. Lyssnade på när stackars Erik blev nakensmiskad i bakgrunden och sen höll jag på att somna med David i örat. 

Jag var på böllop igår i Borlänge. Det var min kusin Malin som gifte sig. Allt var fint och bra och Patrik och jag borde ha stannat i Borlänge på bröllopsfesten, men jag skulle hem och träffa Rättvikare trodde jag. De åkte till Rättvik när jag kom till förfesten. Och efter att jag läst en Moore och var lite besviken över att jag inte fanns med på listan över Sveriges 250 sexigaste singlar så skulle de andra gå på Luckan. Jag gled ut och träffade Patrik istället och väntade på att Anna skulle anlända från Sthlm. Hon var nämligen ner och lämnade sina prylar i min lägenhet. Ja, vår lägenhet. Nu väntar vi bara på att Kathy ska ge sig iväg därifrån så att det bara blir min och Annas lägenhet. Lovely! När Anna kom så gick vi alltså på Lucky House, the shit. Huvva! Ja, det var okej. Ganska så lite folk, men det är alltid kul att träffa ett par stycken som man känner och dansa så att svetten lackar. Dans, dans!

Snart ska jag äta pizza på Amore med Patrik, sen ska jag bege mig till Stockholm igen. Skulle vilja träffa Tessan och Leya, men jag vet inte om de vill träffa mig när jag är lite småsjuk. Kanske ska ringa och höra iaf innan jag åker tillbaka till stan och käkar på Max. 

Åååj! Jag måste ju bestämma mig också. Max eller Exchange finans. Just nu lutar det åt det förstnämnda, men vi får väl se. Imorgon kanske det lutar åt andra hållet.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback