Mette-Marit

Fick precis höra av en kund att jag är lik Mette-Marit. Det var väl en ganska fin komplimang.

Jag funderar på att anställa en personal shopper som kan inhandla bhar till mig. Det är ju det tråkigaste som finns. Kan även bero på att jag aldrig hittar några som är bra. Börjar fundera på om det är mina bröst det är fel på. De passar liksom inte. Ja, det finns ju olika storlekar förstås, men det är inte det. Bysthållarna sitter liksom åt på fel ställen och sitter löst där de inte ska sitta löst. En bröstoperation känns mer och mer lockande eftersom jag inte kan ha nån bh kan jag ju fixa till brösten så att jag inte behöver någon. Eller?

Så kommer en till kund. "You're beautiful, you know that?" "I'll come for you." Galenpannor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback