Ojsan, hejsan!

Måndagen var en bra dag. En bra dag eftersom tiden gick ganska så fort. En bra dag eftersom jag vågade ringa till Nabil och berätta att jag inte kommer tillbaka. En bra dag eftersom jag träffade Fredrik och jag kommer antagligen att träffa Fredrik fler gånger. Jippie! En bra dag eftersom jag kom in på KTH, men inte vet jag om jag ska börja plugga där heller.

Igår var det också en bra dag. En bra dag eftersom jag var ledig. Och en mycket bra dag eftersom det var fint väder så att jag kunde sola och bada. Lovely! Lite trist att vara ensam, men samtidigt lite skönt att bara ta allt i sin egen takt.

Idag ska jag tillbaka till jobbet och surfa. Surfa surfa! Funderar på att ta en sväng till IKEA efter jobbet och investera i en papperskorg till toaletten efter jobbet. Mina två små barn här i lägenheten verkar tycka att det är jobbigt att bära skräpet till köket. Jag är nog ganska extrem som får små miniutbrott varje gång jag ska in på toaletten för att det ligger tampongplast, tomma toarullar och tops därinne. Jag räknar sakta till tio och försöker sedan att ta det med ro. Jag har ju redan börjat plocka efter Anna också.. *suckar* Undrar när jag ska finna en jämlike. Nu vet jag varför jag så gärna håller mig inne på mitt rum. Det är ju för att jag ska slippa allt jox.

Nu är det dags för frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback