Tadaaa!

Jag läser flick-bloggar och känner att jag inte behöver skriva något mer. Allt finns redan där ute. Fantastiska flickor i flick-bloggar som handlar om flickor och kärlek.

Idag har jag fått tre nya skivor och bitit av tre naglar.

Jag har varit ledsen och sen har jag skrattat åt eländet. Som man bäddar får man ligga. Det kan bara bli bättre nu.

Imorgon ska jag till Älta på kräftskiva och kanske smyga lite i buskarna.

Och så måste jag ringa Nabil. Han hade ringt idag, men jag vet ju inte vad jag ska säga, så jag drar ut på det en dag till. Testar att ringa imorgon bitti.

Nu ska jag krypa ner i sängen igen. Bästa stunden på hela dagen.

Lovar mig själv att bli bättre på alla sätt och vis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback