Tisdagslycka

Haha! Jag har fett hår idag och bär det därför för första gången på det här jobbet i hästsvans. Colleen tycker att det är snyggt. Började garva åt Colleen när hon utbrast till en farbror att hon råkat dra 1,50kr på hans kort. Tror inte farbrorn brydde sig så mycket om det. Colleen lät så förtvivlad och sen slog hon mig för att jag skrattade. Jag har bara haft trevliga kunder hittills idag och jag känner mig mycket piggare än vad jag gjorde igår.

Det är en konstig man som cyklar omkring med sin cykel och spelar hög partymusik. Han kommer förbi här varje idag och idag har vi dörren öppen eftersom det är så varmt. Jag vill ut och dansa jag! Måste ta tag i mitt brödbak idag innan ingredienserna förgås. Synd att man är så trött och hungrig när man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback