Amish

Ja, det är ju det jag borde bli när jag diskuterar som jag gör. Det vore ju perfekt att bara ägna livet åt gammaldags hushållssysslor och inte se på tv utan bara läsa tidningar och böcker. Men det kanske är försent. Jag är ju nedsmutsad av den här världen med en massa sex och tv-tittande.

Systern och Daniel har åkt till Kista. Jag åt när de skulle åka, så jag hann inte följa med. Kanske hade hunnit om jag verkligen velat. Spännande att se om Ida får lägenheten. Då flyttar hon och Daniel till Kista och jag blir kvar här alldeles ensam. Får ringa till Anneli och höra vad de har tänkt med den här lägenheten. Spännande. Jag gillar förändringar. Om det så även skulle innebära att jag skulle bli utslängd på gatan så gillar jag förändringar. För så länge jag vet att jag har någonstans att ta vägen i värsta fall så spelar det ingen roll. I värsta fall är det bara att flytta hem. Men det är i absolut värsta fall, men hur många släktingar har jag inte i Sthlm som skulle kunna hjälpa mig om jag bara bad om hjälp.

Snart är den här dagen slut och imorgon kommer en ny ledig dag. Jag tror att jag ska passa på att spela liet fiol nu när ingen är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback