Bobby Baby

Det känns lite bättre just nu, men ögonen är immiga som av en hinna av olja. Jag hittade en ny låt med Bobby Baby på Youtube http://www.youtube.com/watch?v=0rEiAH9H33Y , men jag tycker fortfarande att Bobby är bättre.

Har sett på Bert en stund och ätit lite mat och vunnit en match betapet och förlorat en, men med så lite att min ranking ändå ökade med 1.

Jag har ett avsnitt av Prison Break att se på och så fick jag senaste numret av Bon. Kikar på lägenheter i Sthlm eftersom jag inte hittar några bra i Östersund. Bara jag får ha Bobby i öronen så håller jag mig lycklig.

Jag tittade i mina fotoalbum i natt och grät än mer, för allt är vacker och tänk om det aldrig blir så igen. Men det är klart att allt blir vackert någon mer gång. Många fler gånger.

Det blir nog läggdags tidigt idag. Kanske, kanske orkar jag gå ut en sväng i snöslasket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback