dåligt

nä, det är faktiskt inte så mycket som är bra idag. jobbet var skit. fram till nån gång efter fyra, då började det vända uppåt och jag mådde ganska fint helt plötsligt. fick jobba över, sen bad jag om att få gå hem och då släppte de iväg mig. jag var less. gick på åhléns och köpte en sån där ögonmask som man ska ha när man sover. känner att det är en bra investering när jag ska jobba natt. köpte också godis. det är en bra investering mot att bli deprimerad. jag ringde patrik och berättade om min dåliga dag på jobbet. det kändes bra. hoppas att patrik lyssnade. :) jag pratar för mycket. nu har jag pratat med mamma. det är alltid bra att prata med sin mamma. nu äter jag sönderkokt korv och har mutat min syster med godis. jag kom ju på att jag inte gillar godis egentligen. imorgon ska jag jobba klockan sju. ger det här jobbet en månad till. mår jag lika dåligt då så hittar jag nåt nytt.

men det är inte bara jobbet som är piss. jag är fortfarande ensam och jag kommer kanske att bli ännu ensammare snart. måste lösa det på något sätt. och jag vet inte om jag vill tillbaka till östersund heller. eller jag vill ju det, men jag har ju inte fler vänner där än vad jag har här. det är ju när jag pratar med patrik som jag blir påmind om hur ensam jag är. för han umgås ju hela tiden. när jag inte pratar med honom kan jag ju låtsas att alla är lika ensamma som jag är och då känns det inte lika hemskt. måste försöka att inte grina ikväll/natt. det är en mycket dålig vana. Patrik ska jobba också så då har jag verkligen ingen att prata med. Och mamma får jag inte ringa senare än halv tio. måste nog somna innan patrik börjar jobba. det är bäst så. ska skynda mig att äta upp min korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback