Laleh!

Jag jobbade idag mellan halv tio och två. Förlorade tre timmar. Illa. Blir lite arg att de släpper iväg mig sådär. Jag har ju lämnat över min själ till Nabil, men han vill helt plötsligt inte ha mig där. Och nu smsar Matilda till mig och vill ha mig med på visningar nästa vecka. Jag vill ju, men allt jag lever för just nu är ju för att få jobba. Och jag jobbar ju en massa nästa vecka. Och jag vill ju jobba en massa, men samtidigt vill jag vara ledig. Varför kan inte jag få jobba en massa den här veckan så att jag kan vara ledig litegrann nästa vecka. Patrik kommer kanske också nästa vecka. Eländes elände. Fasiken, nu rinner lyckan ur kroppen. Matilda säger att jag måste försöka få ledigt för att hon är så ensam. Jag är ju också så himla ensam. Jag vill ju inget annat än att jobba. Jag vill aldrig gå hem från jobbet för jag har ju inget annat att göra. Jag har suttit framför teven sen jag kom hem från jobbet. Jag har även tvättat och just nu har jag bröd i ugnen, men det känns som jag bara umgås med grundig efter jobbet. Jag vill verkligen jobba dygnet runt. Fasiken!

Det lyckligaste idag var iallafall att Laleh köpte morötter av mig. Jag tänkte bara på Andreas så jag fånlog och Laleh log tillbaka. Jag sa att hon fick ta gratis te också och frågade om hon inte ville ha nåt mer, men hon sa att hon skulle vara nyttig. Vackert så. Mitt förslag till Andreas var att ställa sig utanför Max och sälja morötter. Kanske dyker hon upp igen.

Eländes elände. Nä, jag måste faktiskt försöka att få upp humöret igen. Alla vet ju att jag inte kommer att försöka få ledigt nästa vecka för att träffa matilda. Jobbet framför allt. Så har det nästan alltid varit. Jag måste ju ha pengarna för guds skull. Nu när jag äntligen ska få lite mer i lön så att jag klarar mig utan a-kassa. Matilda får helt enkelt säga vad hon vill.

Jag drack en öl idag. 2,8. Den var god. Jag var så sugen på öl. Varför får aldrig jag gå på afterwork grejjer? Varför frågar inte räven mig? Men jag skulle säker banga ändå.

Men jag har inte ens något val att göra. Nåväl. Jag får väl spela betapet och hoppas på att jag vinner så kanske jag blir glad igen. Daniel har snott duschen. Tror att de är osams de där två. Men jag vet inte. Daniel har fått jobb, så det är nog tänkt att han ska bo här. Men blir de osams kanske inte det är så smart. Det visar sig. Han duschar länge den där Daniel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är kär i dig! Kommer å hälsar på snart! Hånglas!

2007-02-10 @ 17:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback