Modedag blir slödag

Idag var det tänkt att jag skulle följa med Matilda på en massa visningar. Tanken på detta har gett mig ångest de senaste dagarna eftersom jag ju inte är något modeoffer. Jag är faktiskt bara en simpel Linnea. Men jag pratade med Matilda för en stund sedan och tydligen ska man ha biljetter till visningarna vilket hon har, men hon vill hellre ta med sin kompis Mia eftersom Mia är assistent till Ann-Sofie Back och det är tydligen häftigt. Ni får googla på den där Back för jag vet inte nåt om henne.

Jag lyssnar på Bobby baby och blir på bättre humör. Igår var jag ensam och ledsen och kände mig misslyckad, men jag tror att det var för att Patrik lämnat mig och för att jag var så trött på jobbet så allt blev fel.

Idag ska jag bara jobba fyra timmar och sen ska jag hem och sova och sen rullar allt på som vanligt igen.

Härligt att vara ledig! Jag kan spela Daxter resten av dagen... Ahhh!

Kommentarer
Postat av: üe

Sicken en, den där Matilda. Vilka rävtakter. Hur blir det på lördag? 16:00 vid globen... :D

2007-02-15 @ 17:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback