Nya glada tag

Har börjat dagen med att se på damernas störtloppsträning från Åre och ätit frukost. Ojoj vad jag längtar efter snö och kyla. En stuga på fjället vore inte så dumt, åka längdskidor varje dag efter jobbet. Jag tog en promenad i Stockholmskylan och den duger. Ögonen tårades och det stack i sjärt och lår. Härligt! Solen skiner idag. Jag ska eventuellt följa med syster och Daniel till Kista idag och titta på en lägenhet till Ida, men jag vet inte om jag törs. Undrar vad som händer om hon får den. Jag är ju jäkligt nyfiken, men det känns som att chansen minskar att hon får den om hon har en hel folkmassa med sig. Men jag vet inte. Vet inte riktigt vad jag ska göra med den här dagen annars, men det kanske visar sig. Ska rengöra fejjan iallafall.

För att muntra upp stämningen börjar jag dagen med denna glada bild. Det är en Johannesimitation, men eftersom jag har lite mer ben i min näsa blir det inte så vackert. Men glad var jag för det ändå.

Nya glada tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback