Onsdagstristess

Ja, det finns ju inget bra på tv på onsdagar. Eller så gör det det, men jag orkar inte se efter. Jag har fått min dos av serier idag. Såg två avsnitt av "My name is earl" samt ett avsnitt av Prison Break. Innan dess såg jag Nanny McPhee och började sticka på en väska. Får se hur den blir. Om den blir bra kanske jag tar den själv, annars måste jag nog kränga den eller ge bort den. Borde kanske hyra ett loppisbord och sälja av alla mina mössor. De tar ju bara en massa plats i garderoben. Hursomhelt börjar jag tröttna lite på Prison Break också. Måste de dra ut på alla serier alldeles för mycket tills man förlorar intresset? "My name is Earl" är alltid bra, för det är ju roligt och jag väntar ju på att Randy och Catalina ska bli kära på riktigt, men det kommer kanske inte att hända. Först var ju Randy kär i Catalina och nu verkar Catalina kär i Randy. Kärlek alltså. Kärleksknarkare I am!

Igår såg jag ett avsnitt av Heroes och det är ju bara så bra! Det ska tydligen inte bli nån långkörare och det får man ju verkligen hoppas. Fast det är ju så otroligt bra att man bara vill att det ska fortsätta och fortsätta, men det håller ju inte i all evighet. Heroes is tha thing!

Nu ska jag roa mig med Betapet för nåt annat skoj kan jag inte komma på. Mat är förstås alltid kul, men det får bli lite senare. Jag är ändå inte hungrig just nu. Försöker få tag på Putte också, men han vill liksom inte svara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback