pip pip pip

Förresten tycker jag att Anneli påminner om Gilmore-mamman, vilken jag inte ens kan stava förnamnet till Lorelai?, hon är bara blondare och rundare. Men hon har alltid ett sånt där litet leende på läpparna. Hur kan man förresten tycka att Gilmore-mamman är snygg? Men jag är ju tjej så jag förstår mig ju inte på sånt där.

Jag håller på att göra mig redo för sängen. Ska borsta tänderna och tvätta mig och så, men nu tror jag minsann att nån snodde teven. Attans! Man får inte lämna den en sekund alltså. Fasen!, låter som att det blev fotboll också. Det var illa. Vad ska jag ägna mig åt nu. Jag hade ju kommit in i ett stick-flow. Men det går ju inte att sticka och se på fotboll heller. Eller kanske är det hockey. Nåväl. Jag gör mig klar för sängen. I värsta fall får jag väl gå och lägga mig, men jag vill ju hels se Despan först.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är inte det att hon är snygg. Hon är cool.

2007-02-27 @ 22:23:56
Postat av: Johan Ettrüe-Balck

Nej, snygg. Cool? Vafan, fånig.

2007-02-28 @ 06:35:29
Postat av: Andreas

Eru?

2007-02-28 @ 09:10:04
Postat av: ette-rye

jomen, jag är

2007-02-28 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback