Snart är det vår!

Det där gick ju inte så bra. Jag överskred min budget med 102 kr. Det kunde visserligen vara värre. Tur är att jag får lite pengar från A-kassan imorgon. Men de ska ju främst räcka till en resa till Östersund och eventuellt ett par nya hörselsnäckor.

Dagens impulsköp består av:

* Inte bara ett par, utan två skitfula solbrillor, just för att de var fula. Vet att Patrik kommer att avsky dem, därför kommer jag att gömma dem i min låda och bara använda dem när ingen jag känner ser.

* En bikini. Mycket välplanerat om jag får säga det själv. Vi är ju i slutet av februari och fortare än kvickt kommer jag att ligga på en sandstrand någonstans i min gröna bikini med en fjäril på i rosa och guld. Vackert så.

* Gröna hårsnoddar. (De matchar ju till bikinin!)

* Försvarets hudsalva. Men det var ju ett bra impulsköp, för jag andvänder ju det varje dag och den jag har håller faktiskt på att ta slut.

Dagens investeringar:

* Tamponger

* Voltaren T

* Bomullspads

* Nanny McPhee på dvd för 79 kr. Den är ju bara så sockersöt att jag måste ha den i min begynnande dvd-samling, dessutom var priset bättre än på de svenska nätbutikerna.

 Nu blir det mat, för det är trots allt den bästa medicinen mot mensvärk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback