Snö och åter snö

Andreas blogg har försvunnit nu igen. Jag är seg i hela kroppen av allt stillasittande, blir nästan yr i huvudet. Det snöar en hel massa och det är meningslöst för jag är i Sthlm utan skidor och snowboard.

Klockan sex blir det tacos här. Jag tänker bara sitta still nån timme till, sen ska jag ta tag i matlagningen. Fast det går ju ganska så fort det där.

Jag har klippt mig idag. Tog bort allt slitet och klippte upp det litegrann. Nästa gång jag klipper mig måste jag nog hitta på nåt radikalt. Det här håret är alldeles för trist alltså. Men nu kan jag borsta det utan större möda iallafall.

Såg avsnitt S03E09 av Lost i morse. Inte särdeles spännande faktiskt.

Det är verkligen helt meningslöst att vara ledig från jobbet när jag ändå inte gör något bra av de här dagarna.

Återgår till Betapet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback