Working 12-22

Kom hem halv elva igår, duschade och sen sov. Lyckades sova till klockan nio idag. Har ätit frukost och sett på nån skum film på Hallmark som var ångestframkallande. Hittade lite godis på vardagsrumsbordet också. Man lämnar inte godis framme om man inte vill att jag ska äta upp det. Ska borsta tänderna strax och sen fara till jobbet. Känner att det kan bli en lång dag, men jag hoppas att det är mycket gäster för då går tiden fort. Igår sålde vi riktigt bra och då gick även tiden fort.

Imorgon är det tänkt att jag ska följa med Johan på sats. Jag är inställd på det iallafall. Jag har ju en hel del feghet i mig, men jag ska banne mig göra det. Det är ju bara en kort stund och sen behöver jag aldrig göra det igen. Men det är ju min autism som gör mig nervös. Var ska vi? Hur gör man? Vad ska man ha på sig? Ska man duscha där? Jag vill veta allt innan. Tänk vad bekvämt om Andrea vore instruktör. Jag måste ta reda på vilket sats hon jobbar på. Det är nog inte lika läskigt om det är nån man känner som är instruktör. Eller så är det det ändå. Om det bara kan ta och bli vår nån gång så att man kan ut och springa utan att bli blöt upp till knäna.

Ida ska på nån mer lägenhetsvisning. Jag funderar på vad jag ska göra om hon flyttar. Kanske ska jag hyra ut hennes rum för fyra tusen fram tills det att jag måste flytta. Men Ida får nog ingen lägenhet. Eller? Jag känner liksom att jag inte orkar flytta just nu. Men skulle jag få en lägenhet så lär jag väl göra det ändå.
Tandborstning var det, ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback