Att fylla 25 år

Jag hade den bästa födelsedagen någonsin igår.

* Jag fick bakelse på sängen med ljus i av syster. Hon gav mig dessutom ett par snygga Quicksilver goggles och det går ju inte av för hackor. Mamma hade skickat med en kinesisk necessär med små lappar i. Den antydde bara att det kommer mer.

* Jag fick veta en fantastisk hemlighet. Jag älskar hemligheter!

* Maria kom och hälsade på på Max. Helt oväntat och underbart. Fick en rosa badbomb av henne.

* Jag fick sms från fam. Slätmo, fam. Swan, Johanna, Towe, Anna, Daniel Gärde, Matilda, Therese, Christin, Mia, Kalle och Patrik förstås. Men inte trodde jag att det var så många som skulle komma ihåg mig.

* Far ringde och ville sjunga, men det kunde han inte för han är förkyld.

* Mamma ringde och jag fick ett grattis, men det räckte gott och väl.

* Jag fick grattis från Rebecca och Hanne på jobbet,  men jag fick ju lov att berätta först.

* Jag fick grattis från en kille som skulle köpa hamburgare av mig och tyckte att jag borde lägga på extra ost eftersom han fyllde år. Jag fyller också år, sa jag. Grattis, sa han. Grattis, sa jag. Han fick extra ost.

* Och så bäst av allt så kom Patrik. Fantastiska människa. Inte trodde jag det inte. Och till råga på allt hade han med sig presenter. Två fotoalbum precis som jag hade önskat mig samt en dvd/video-spelare, något jag pratat om att jag skulle köpa i framtiden, låååångt in i framtiden. Jag är så otroligt lyckligt lottad som har honom.

* Sen ringde Andreas och gratulerade. Lite besviken att jag inte fick nåt eget theme, precis som Johannes har. Men det gör ingenting. :-)

* Mindre bra var kanske att jag sen såg på CSI och ett Herrans liv ensam eftersom Patrik somnade på luftmadrassen och syster satt på sitt rum och pluggade. Men vad gör det. Jag skrattade gott åt Fredriks "äggbajsande" ändå, bajs är alltid kul.

* Idag ska jag till jobbet. Men först ska jag väcka P och höra vad han ska göra. Vet inte hur länge han stannar, men det visar sig nog.

Kommentarer
Postat av: Ettrüe

öh! Du fick sms från mig också, glöm inte det. Fast det är lätt glömt förstås.

2007-01-09 @ 11:07:52
Postat av: Johannes

Grattis i efterskott!

2007-01-09 @ 15:04:12
Postat av: Linnea

jag vet att jag fick sms från dig. jag vet att jag skulle skriva det, men det försvann väl. ska fixa till det.

2007-01-12 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback