Fastan

100869-8

Snart tänker jag sluta spela Betapet, för jag förlorar ändå varje gång. Varför är jag född med en hjärna lika stor som en valnöt?

Jag fiser så illa idag att jag funderar på att strunta i att äta idag. Det är inte värt det när det luktar så illa. Förstår inte vad det är som är fel. Jag har ätit bra och vettig mat varje dag i stort sett, men mycket. Idag tänker jag därför fasta och strunta i all fast föda. Idag blir det smoothie och te och kanske juice. 

Jag tror egentligen inte att jag klarar av det, men jag gör ett försök. Jag har ju dessutom tänkt baka bröd idag och det kan man ju inte göra utan att få smaka. 

Imorgon får jag så äntligen åka till snön. Härligt, härligt! Hoppas fötterna håller och pengarna räcker och att alla är snälla mot mig. Och att jag är snäll mot alla andra. (Jag ska ha mens snart.)

Önskar att människorna kan vakna här i hushållet så att jag vågar ta fram stavmixern nån gång. Klockan nio är det väl tillåtet att väcka dem? (Människorna består av Ida och hennes nyinförskaffade stackars pojkvän, Daniel.) Jag är hungrig!! Som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback