Home delivery!

Jag vill ha nacho-chips med ostsmak. Ge mig! En stor påse med Guacamole till. Ge mig!

Jag har jobbat varje dag den här veckan från elva till sjutton. Nu är jag trött.

Imorgon kommer Johan, Mia, Jessica, Fredrik och eventuellt Thomas på kalas hos mig. Ingen annan kunde tydligen komma. Vi ska bli fulla, klämma hundar under soffor och skratta åt feministiska tv-program. Förresten, kan man köpa Lilla Vi på DVD? Jag vill alltid titta på Lilla Vi när jag blir full.

Idag hade vi som ska bli assistenter möte på Max med Nabil och Mattias. Det här blir skoj! Jag är bäst! Ja, eller så skiter sig allt. Men from 29:e januari kommer jag att jobba heltid. Hejdå, världen! Men förhoppningsvis är jag klar assistent innan den sista juni och därefter är det fritt fram att byta restaurang. Åre kanske.. Eller blir det Östersund?

Nåväl.. Nu ska jag prata med "hon som är så rolig" dvs min syster, enligt Patrik. Jag förstår inte riktigt det där.

Kommentarer
Postat av: Balck

Men räääääven då?

2007-01-12 @ 21:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback