Snöö!

Det snöar ju här i Stockholm idag! Och det ser faktiskt ut som att det har tänkt ligga kvar ett tag. Just nu är det vitt iallafall och det ser inte alls sådär jätte-slaskigt ut. Jippie!

Jag testade det här på med vilka kändisar jag är lik. Såhär blev utfallet.

Det finna så mycket tragiskt att göra på internet. Med en annan bild jag jämförde med där jag hade kepa så var jag mest lik
Michelle Wie. Det har nog absolut ingenting att göra med att Michelle har sin golfkepa på sig ungefär jämt. Men faktiskt var det inte bara med den här bilden som jag är mest lik Katie Holmes. Märkligt. Kate är ju söt och jag ser ut som ett troll. Tack ändå!

Kommentarer
Postat av: Kakmannen

Jag är inte lik någon, vilken bild jag än använder :( Skitsida! Inte ens Svullo kom upp.

2007-01-20 @ 21:36:51
Postat av: Andreas

Hahaha. http://www.myheritage.com/FP/Company/face-recognition-results.php?temp=f2704b54yfgxy306&server=Server22&database=1&startYear=1800&endYear=2005

2007-01-22 @ 01:40:10
Postat av: Kakmannen II

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Andreas, det där fick mig att ramla av stolen! Coolt att jag var den ende som fick vara kille, men Ralf Shumacher kanske inte var så smickrande...

2007-01-22 @ 14:29:20
Postat av: Linnea

Jag vill också se vad det var som var så roligt. Den där länken fungerar inte längre.

2007-01-26 @ 10:49:17
Postat av: Kakmonstret

Det var en sån där bild gjord på bilden där jag är inklippt typ, när Johannes tar på en stjärt och tittar på en annan och du ler i förgrunden och pålsson har taxöron. Begripligt? :D Jag var Ralf Schumacher, du var Sandra Bullock tror jag, Johannes var Sharon Stone och Pålsson var typ vad heter hon, Tara Reid eller nåt kanske? Skitkul var det jag skrattade.

2007-01-26 @ 18:08:13
Postat av: Linnea

Det låter helt sjukt! Snälla Andreas, kan inte du göra så att jag får se bilden igen?! (om du läser det här dvs)

2007-01-27 @ 19:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback