Verkligheten

Jag är hemma hos Patrik i Östersund. Seg som vanligt. Man brukar bli det när man inte har gjort något vettigt på en vecka.

Önskar just nu mest att jag hade ett häftigt jobb, men jag är ingen häftig människa, så jag förtjänar inget häftigt jobb. Får ta det nån gång i framtiden. Nu blir det Max tills jag tröttnar. Det är bra att ha ett heltidsarbete åtminstone.

Vet inte vad jag vill just nu. Tur att jag inte behöver tänka så mycket på det. Allt är ju kittat till i sommar åtminstone.

Nu ska jag bege mig iväg på hemligt uppdrag.

Kommentarer
Postat av: Rävräv

På hemligt uppdrag i okänd galax? Du får nog ett roligt jobb så småningom, var så säker. Har du ens hittat nåt du verkligen, verkligen skulle vilja ha ännu?

2007-01-26 @ 22:14:41
Postat av: Linnea

Jag kan ju inte uttala mig mer om mitt hemliga uppdrag, för då är det ju inte hemligt längre. Nej, jag har nog inte hittat nåt jag verkligen, verkligen vill göra. Förutom att fuldansa och sjunga, och titta på när Patrik sover.

2007-01-27 @ 19:45:24
Postat av: Ok

svårt att livnära sig på det kanske...

2007-01-27 @ 21:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback