Viktigheter

Har pratat med Christin och fått några vettiga saker gjorda på kuppen. Mailade till Af och sa att jag fortfarande vill vara arbetssökande. Allt bara för att jag bestämt mig för att strunta i kursen i Uppsala. Den leder faktiskt inte till så mycket annat än fattigdom. Jag försöker därför klura ut hur jag ska avregistrera mig. Jag fyllde även i ett kassakort så att jag får lite pengar i slutet av månaden. Det kan verkligen behövas.

Ja, så mitt nyårslöfte blir helt plötsligt ett annat: Sluta att vara luddig och gör saker som är konkreta och leder någonvart.

För det här med att läsa en kurs i Uppsala var ju bara meningslöst och kostade flera tusen helt i onödan. Nog var det trevligt, men ska jag plugga något i fortsättningen så ska det vara något som jag kan ha användning för. Nu ska jag och PSP krypa till sängs för imorgon måste jag vara pigg och fräsch.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback