Charm

Internet har förlorat sin charm.

Det enda som faktiskt är roligt är ju att blogga. För det är ju inte så många andra som bloggar. Så jag måste ju göra något för att underhålla. Sen är det kul att se på bilder på facebook, men sen när man sett dem så är det inte kul längre. Ja, det finns hur mycket som helst på internet så jag borde ju hitta något som trollbinder mig.

Läsa Dagens industri kanske.

Eller så ska man strunta i det här med internet och förverkliga sina drömmar istället. Vilka de nu är.
Jag måste strax åka till jobbet. Ja, eller det är väl egentligen minst en halvtimme kvar. Jag åker bara tidigare och tidigare till jobbet. Egentligen borde det vara tvärtom. Men nu har jag fått mer ansvar och med det vill jag givetvis visa att jag fixar det. Jag åker gärna till jobbet i god tid så jag vet att jag hinner med allt jag ska göra. Visserligen är det inte så mycket, men om det skulle bli något fel så är det bra med gott om tid.

Jag vaknar tidigt på morgonen och ligger och tänker på mitt meningslösa liv. Vad ska jag göra av det? Jag borde göra något av det snart. En gnutta av självförverkligande borde ju kunna uppnås.

Jag ska äta Max-mat till lunch idag och imorgon. Det kanske är mina sista två dagar på Max någonsin, så jag måste ju passa på. Fast det känns lite sorgligt när jag tänker på det så. Jag är ju enormt sugen på att flytta till Åre faktiskt. Eller till Kristiansand. Men man behöver ju inte jobba på Max förstås.

Jag funderar vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback