dåligt

Jag har ju övergett det här med bloggandet för facebook.com just nu. Det är nog lite dåligt. Det här internet är ju så djungligt att man faktiskt borde strunta i det helt och hållet. För en kan ju inte hänga med på allt på internet.

Jag sitter och väntar på att en tvättmaskin eller två ska bli klara.

Hade nog aldrig kunnat tro att det skulle vara så påfrestande att vara kökschef. Det blir så mycket mer påtagligt hur efterblivna alla andra är. Bara för att jag har en grå mössa är det okej att ställa vilka korkade frågor som helst till mig. Nåväl, det är väl inte alltid så lätt.

Det är tre dagar kvar, sen börjar jag på mitt nya jobb på måndag. I skärholmen. I skärholmen finns det faktiskt en del bra saker. Det blir bra. Det tar inte så lång tid att cykla dit.

Jag köpte rullskridskor där i måndags. Det är jättefina, men jag kommer nog aldrig att våga åka på dem. Fast när de står här på mitt rum blir jag ganska så sugen att prova, men det är så fina kullager i dem så det känns att jag kommer att glida iväg. Papphammar-stilen.

http://www.youtube.com/watch?v=FSPXIMCAYW0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback