Glid glid!

Trots gröten i morse mår jag finemang. Jag hade trevliga kunder som växlade pengar hos mig. Jag mår alltid gott av komplimanger. (Sucker!) Måste lära mig lite mer om det här western union bara. Det känns lite djungligt, fast jag anar att det är simple as hell.

Kikade in på Åhléns under en utav mina två raster och kom ut igen med ett linne. Nåväl, bara det inte händer alltför ofta. Handlade lite mat innan jag cyklade hem och konstaterade att jag alltid borde handla min mat i Skärholmen eftersom det är mycket billigare än på många andra ställen.

Höll sen som vanligt på att kräkas på alla äckliga sniglar på cykelvägen som ligger i högar och tycks käka på varandras kadaver som blivit påkörda. Yack! Kan det bli sol och värme nån gång så att de torkar bort.

När jag kom hem satt jag i köket och faktiskt pratade lite med Kathy. Vi pratar ju väldigt sällan trots att vi bor tillsammans. Ja, hon är ju trevlig, det har hon alltid varit. Jag gillar bara inte hennes disk och hennes djurbajs och samlagsljuden. Det kanske inte är tillräckligt för att vlja att hon ska flytta ut, men nu sa hon iallafall att jag kunde sluta leta efter lägenheter eftersom hon ska försöka att få tag i något. Hon ser fram emot att få flytta härifrån. Dåså!

Jippie jäj! Snart kommer Anna hit! Först ska jag jobba en vecka till och sen ska jag ha två veckors semester och sen kommer Anna hit. Glid glid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback