Icke sa Nicke.

Jo, vad gör man en dag när det bara är mulet ute och man egentligen har tänkt att sola andra halvan av sitt ansikte. Jo, man cyklar till IKEA och äter korvar i mängder som kostar 5 kronor styck. Jag har inte gjort det ännu, men det är min plan. Jag bor ju bara ett stenkast från IKEA. Jag har lika långt till IKEA nu som jag hade förut till närmaste glasskiosk i Heden. Eller lika långt som till nämaste skidbacke när jag bodde i Östersund.

Jag tänkte ta en sväng på IKEA och se om det är något jag behöver. Såklart kommer jag att hitta en massa billiga saker som jag behöver. De kommer jag sedan att trycka in i garderoben när jag kommer hem för att jag då upptäcker att jag inte alls behöver dessa saker.

Annars har jag tänkt pynta lite i lägenheten. Göra den lite mer hemtrevlig faktiskt. För nu har jag liksom bestämt att det är här jag ska bo tills jag hittar något annat. Ja, det var väl min idé förut också, men nu har jag insett att det kanske kommer att dröja ett tag innan jag hittar något annat. Och ska Anna flytta hit vill jag ju stanna ett bra tag till. Jag har pratat med Anneli dessutom och hon tycker att det är jättebra om jag vill stanna här ett tag till. Perfa!

Jag ska kanske måla lite idag också. Om jag hinner, men det bör jag göra. Fast när man målar handlar det väl inte så mycket om att hinna, det handlar mer om inspiration och lust. Så vi får nog se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback