Inkvoterad?

Jag kan undra om det är så att jag är inkvoterad på min nya arbetsplats som blond och svensk. Kan det vara så?

Nej, Kalle, jag har inga planer på att flytta till Umeå. Dessutom anser jag mig inte vara särskillt driftig. Var får du det ifrån?

Jag har suttit och letat nya jobb, men hittar faktiskt inget som verkar vara till för mig. Hm, jag får nog hitta på något annat ballt. Har ju mina idéer på vad jag skulle vilja göra, men för det krävs antagligen en smula mer utbildning.


Plugga alltså, jag som är så bra på det.


Kommentarer
Postat av: Kalle

Äsch, du bestämmer dig för något, gör det, kommer på att det inte var helt genomtänkt och försöker sedan förbättra. Drivande kanske stämmer bättre då, inte som något som en motor utan snarare en bit trä i havet, eller kanske flaskpost... Jag har ingen aning, du känner nog dig själv bättre än jag gör. Kram på dig.

2007-07-10 @ 20:23:15
Postat av: Linnea

Tack snälla Kalle. Kram på dig med!

2007-07-10 @ 21:07:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback