Sömnpiller

Idag var jag på mitt nya jobb. Det var segt. Jag höll på att tuppa av. Visserligen har jag bara iakttagit hela dagen. Imorgon tänker jag sätta igång på allvar. Lite nervös, men vet inte vad som skulle kunna gå fel egentligen.

Cyklade till syster. Tittade på när hon och Anna spelade nätpoker. Hallå! Jag ville bara somna. Det blir en lång vecka. Försöka att leva upp till helgen.

Måste söka nya jobb. En hejdundrande massa jobb. Kathy ska flytta härifrån så fort hon hittar något annat och Anna ska flytta in.

Jag ska söka jobb. Jag kan ju inte sitta still. Tur alltså att jag ska cykla till jobbet. Funderar på att börja springa varje morgon också. Och så skulle man kunna klättra eller nåt varje kväll.

Oj oj!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Hmm... Finns säkert hur mycket jobb som helst för dig, som är så driftig, i Umeå. Har du någonsin funderat på det?

2007-07-10 @ 00:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback