Tack, tack!

Idag hittade jag hundra spänn på min morgonpromenad. Det var ju trevligt. Det är skönt med morgonpromenad, men det är trist att jag hinner bli trött innan jag ska cykla till jobbet. Jag borde kanske inte gå upp så tidigt. I morse vaknade jag när Kathy kom hem från jobbet vi halv sex. En timme senare klev jag ur sängen och gick ut i solen. Det är den bästa stunden på hela dagen.

Det är fredag idag igen. Ja, igen, för det var ju nyss fredag och den här veckan gick ju hur fort som helst. Det ska bli så skönt att vara ledig en hel vecka och bara göra en massa roliga saker. Ja, förhoppningsvis blir det bara roliga saker. Mest roliga saker. Kan komma på tre tråkiga saker som jag måste göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback