50 pix

Jag är ingen person som har ett liv präglat av tur eller otur, men igår var det minsann inte min dag när jag välte en hel bur med 100 kg pommes och flera kilo hamburgerkött. Efter det lyckades jag skära mig på båda händerna så det var blod en en massa varor som jag plockade upp. Det var lagom äckligt. Höll dessutom på att välta ut 5 kilo orginaldressing på golvet, men lyckades rädda det hela i sista sekunden.

Idag gick det bättre på jobbet, men jag känner mig skakis på något märkligt sätt. Nervös inför uppkörningen om en vecka. Hittade iallafall 50 spänn påväg hem från jobbet. Det var härligt.

Fick precis sms från Matilda om att Therese blivit mamma till en liten tjej. Så härligt! Jag vill också! Nu vill jag åka hem och se på det lilla livet. Det är så häftigt!

Måste sova nu. Det är ju en jobbdag imorgon också. Och på lördag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback