Finne

Jag har en fet finne i nosen. Vill inte pilla på den, för jag misstänker att det kan göra ont. Den får försvinna av sig självt. Eller.. Har den inte förvunnit imorgon så pillar jag nog sönder den.

Tycker att det är jädrans sorgligt att jag ska sluta på Max nu när jag känner att jag faktiskt är duktig. Eftersom jag vet att jag ska sluta har all press slutat och givetvis presterar jag på topp. Aldrig hade jag väl kunnat tro att jag skulle stå och dressa tolv burgare samtidigit i köket. Jag har gått förbi de andra och varit helt imponerad. Nu står jag där själv och gör precis samma sak och tycker inte alls att det är några svårigheter.

Idag kunde jag sova. Det var mulet när jag åkte hem från jobbet i morse. Sov först till tolv och lyckades sen somna om och sov till två. Fantastiskt. Nu ska jag bara äta, laga mat och klä mig sen ska jag tillbaka till jobbet. Ikväll kommer jag nog inte få stå i köket. Det blir kassa för mig kan jag gissa. Nu när jag känner mig som allra tröttast. Men som sagt. En natt och sen två lediga dagar så att jag bara kan glida som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback