Längtan

Det gick bra på jobbet. Nabil kallade mig svikare, men med glimten i ögat. Tror inte att det går att vara så arg på lilla mig. Mattias frågade och lät intresserad av vad det var för jobb. Så nu känns allt bra trots allt.

Jag längtar efter mina vänner en hel massa. Väntar på att Lenas brev ska komma. Längtar efter Tiger-Jessica. Hoppas litegrann att Anna vill flytta in hos mig och Kathy. Jag vill vara ung och bara var ute och leka hela sommaren. Får ta det som det kommer. På mitt nya jobb är jag åtminstone ledig varje söndag vilket innebär att jag kan gå ut och dansa varje lördag om jag så vill.

Snart ska jag sova. Men egentligen behövs det inte. Jag är ju ledig hela helgen så då behöver jag inte sova. Hoppas att det blir lite fint väder imorgon så att jag kan gå ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback