Nya friska tag

Gårdagens läsning kanske inte var det ballaste. Jag försöker att ge något nytt och fräscht idag. Har ägnat de senaste dagarna åt min gud, Max hamburgerrestauranger AB, och känner mig lite smått hjärntvättad. Imorgon ska ju provet ske som gör att jag kan avancera vidare uppåt i Max-världen.

Det blir hektiskt det här. Jag har suttit på Max till strax efter 22 två dagar i rad nu. Planerar att även göra så idag. Sen måste jag hem och packa. Klockan tio ska jag vara på Max Vasagatan imorgon och skriva ett teoriprov som inte ska ta mer än en timme. Från elva till två eller tre ska jag sedan jobba. Därefter vet jag inte riktigt vad som händer, men så fort jag blir ivägsläppt från jobbet ska jag fara till dalarna med syster och Daniel. Jag hoppas innerligt att det har tid att vänta på mig. Annars struntar jag i att åka hem. Nä, det gör jag nog inte. Jag måste ju träffa Therese och gå på Lenas kalas. Fasiken! Borde man kanske köpa en massa presenter? Jag får lösa det efter jobbet idag. Eller om jag kanske hinner nu innan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback