Plötsligt händer det..

Konstig fylla i fredags. Vi gjorde ju ingenting. Vi bara gled omkring. Syster var full och otrevlig. Jag var mest bara kissnödig, men ganska så trevlig. Pratade med mogna män.

Igår var jag lagom bakis och kom till jobbet och fick veta att jag skulle vara passchef. Jippie! Första gången som jag får förtroendet att sköta allt och jag är bakis. "Kvällschef: Linnea" stod det. Jag som alltid drömt om att få vara chef. Allt gick bra trots att jag mådde så dåligt. Jag hade så duktiga tjejer med mig i restaurangen och dessutom var försäljningen helt usel. Borde egentligen ha skickat hem allihop utom mig och Lejon. Men, men.. Ja, för Lejon satt ju uppe på kontoret. Eftersom jag inte är klar assistent får han ju inte lämna mig ensam.

Idag ska jag bege mig ut i regnet. Jag är trött som bara den, men det gör detsamma. Jag måste ut och få luft och se något annat än den här lägenheten och den där jävla teven som står på hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback