Sol i sinne

Nu använder jag min nya dator. Den är jättefin om än något stor, men det är nog bara en vanesak. Det vore en sak om jag hade tänkt att bära runt på den en massa, då hade jag nog inte velat att den skulle vara så stor, men nu bär jag ju aldrig runt på några datorer. Jag har den ju bara här hemma.

Kathy sa till mig alldeles nyss att hon tycker att jag är ett riktigt mormors-material. Alltså att jag kommer att bli en lyssande mormor och farmor. Jag tror det också. Jag kommer nog att trivas som farmor eller mormor. Barnbarn är det nog lättare att skämma bort än sina egna barn, då måste man ju vara lite på sin vakt hela tiden. Nåväl, hoppas litegrann att det snart är dags att skaffa de där barnen nån gång så att jag kan bli den fantastiska farmor eller mormor det är tänkt att jag ska bli.

Har suttit på balkongen och solat hela dagen. Tänkte ta mig ut någonstans, men det blev aldrig av eftersom jag gick och hämtade datorn, så nu är den installerad på alla sätt och vis. Håller på att plocka hem lite serier så att jag kan kolla på serier hela natten om jag inte kommer ut på något annat.

Imorgon måste jag nog planera en hel utedag. Kan ju inte vara hemma hela dagarna när jag är ledig, det är ju bara för trist alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback