Värme och trötthet

Jag har varit vaken ett tag nu. Har tänkt gå och lägga mig, men det har inte blivit av. Gick och köpte lite jord som jag ska peta ner i mina krukor på balkongen, sen måste jag nog äta lite innan jag försöker att sova ett tag till. Sömn är bra. Fick stå i köket igår och jädrar vilken stress det var. Minns inte att det brukar vara sådär. Har nog inte stått där så många gånger när det varit så mycket folk som igår. Elin och jag skrattade så vi nästan grät när vi skulle räkna allt svinn som låg kring våra fötter. Jag hade orginaldressing över hela skon. Nej, jädrar alltså vad skoj det är. Hoppas jag får stå i köket i natt också. Jag vill, vill, vill! Det är nästan värre än att stå i kassan ibland, men det är värt det för man kan flumma och sjunga lovsånger eller Björk om man vill.

image86
Tommy och jag 6/6. Kanske inte den bästa bilden, men jag gillar den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback