Västertorp

Har ägnat dagen åt just ingenting. Var ute och kände om det gick att vara ute, men det gick inte. Jag var för trött. Somnade till sist om och sov tills P ringde och väckte mig vid fyra.

Nu har jag varit in till centrum, fint som snus, och spenderat lite pengar. Köpte blommor till balkongen, försvarets hudsalva, mat samt en prydnad till blommorna. Fick två blommor på köpet. Tror att han i blomaffären blev lite kär i mig. Äh, nej, det blev han nog inte. Han skulle precis stänga och ville bli av med lite skräp. Jag tog glatt emot dem iallafall. Försvarets hudsalva har fått en ny design också, det var ballt. Om mindre än en timme måste jag fara till jobbet. Huvva! Det ska bli så skönt att slippa de här nätterna. Jag är helt halt idag och det är inte alls skönt.



Den sista bilden föreställer en liten gummidjävul som jag hittade på backen när jag gick hem. Jag tyckte att han var söt så han fick följa med hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback